CITAT (Cemdin @ 27-10-2012, 20:17)

Jag är helt ny på forumet - men också helt ny med trädgård! Jag har tidigare använt odla som uppslagsverk när jag sökt svar på specifika frågor men har nu reggat mig för att bli lite mer aktiv (blev t.ex. mkt sugen på de fröbyten som ni har).
Jag drar mig för att starta trådar då jag dels tycker att det mesta jag tänker på och undrar kring, redan har frågats i nån gammal tråd. Jag är ju den allra grönaste amatör man kan tänka sig medan många av er andra är proffs i mina ögon. Sen tycker jag det ät svårt att veta var jag ska posta trådar. Precis som några av er skriver finns det så många avdelningar.
Sen är jag en sån där som ena veckan kan häcka i timmar med datorn för att sen inte ägna datorn nån uppmärksamhet alls, och då blir man ju inte så kul på ett forum där man starta trådar man sen "överger".
Jag ska försöka bli en aktiv forummedlem, fixa en avatar och börja ladda upp bilder också, men känner att jag inte riktigt har lärt mig forumet ännu. Jag kan också hålla med om att "nya inlägg"-knappen är knepig, då det nästan bara visar "prat" jag inte alls känner mig intresserad av.
Precis vad jag menar med-stoppa alla gamla trådar.strunta i dem snälla, strunta i att dina frågor kanske avhandlats förr.OK ? Vi blir bara glada av att svara på dem.

I småprat om trädgård kan du posta vad som helst, gäller det frösådd välj sådd o förökning
Redigerat av kerstin z5-6: 27-10-2012, 20:25