Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Bästa kattförsäkringen?
          Monarda
          Inlägg 15-11-2012, 19:34
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 644
          Medlem nr: 5 125

Ni som har era katter försäkrade, har ni någon erfarenhet vilket bolag som är bäst?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Skruttis
          Inlägg 16-11-2012, 09:35
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem nr: 14 868

Vi har Stella försäkrad i Folksam. Delvis beroende på att vi har många andra försäkringar hos dem och därför får lite rabatt samt att vi tycker att de är bra att ha att göra med.
          Den bästa vet jag inte men då jag letade runt bland bolagen så tyckte jag att villkor/pris var väldigt lika rent allmänt.

Vi kommer fortsättningsvis alltid ha försäkring. Om det händer något stort så vill kostnaden gärna dra iväg väldigt. Vi bryr oss inte om pengarna men likväl så måste man ju få ihop dem så det räcker på något sätt.
          Med tanke på att det inte endast är olycksfall som inkluderas utan även sjukdomar så anser vi det vara prisvärt.

Den korta tid vi fick ha Måns hos oss, oförsäkrad, blev ganska kostsam. Med 3 operationer, varav den sista ensam kostade 15.000 kr, samt oräkneliga besök hos veterinär, blodprover mm så knaprade det en del på ekonomin.

Omk
          , vi har också hittekatter men Folksam var nöjda med att vi kunde uppskatta åldern. Vår bedömning godtogs utan någon form av "bevis".

--------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-08-2025, 13:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon