Till och från har jag det endast i mitt vänstra ben .....

den är ju svagare än den högra. Jag har också fått rekommentationen om magnesiumtabletter mot det och det har varit mina medpatienter som gett tipset.
Ännu har ingen kramp kommit efter op. men ska skicka maken till att köpa de tabletterna, samt hårnäring i tablettform --- har tappat rätt mycket hår både innan och efter op. ---- samma sak förra gången....
Tacksam om någon vet/använder/känner till något märke/namn till håret?????
Lite OT, men det ena kan hjälpa den andra.
Motti,
Dina muskelknutor borde få en mjuk massage för att de löses upp. Inte den hårda som man brukar få.
Tänk på att det samlas massor av avfall ur mediciner och ofta är en sådan knuta en tilltäpt flymfkörtel som man kan få iordning med taktil massage.
Har du tänkt på att kunna köra en detox-kur för att rensa din kropp? Finns på hälsokosten och brukar ta det då jag behövt äta mer medicin för värken, som nu.
Du dricker ju bra med vatten och det är gott för hela kroppen. Kolla även magnesiumtabletterna om de hjälper dig och som någon nämnde, kolla igenom dina mediciners biverkningar och vet med dig att allt finns inte med där av olika orsaker........