Det är det sorgliga i det hela att de fortsätter med sitt så fort de känner sig tillräckligt säkra efter de korta straff som de ger här i landet. Man undrar hur tänker man egentligen när en sådan skitstövel, sjuk i huvudet får ett kort straff och någon annan kan få långa straf där det inte handlar om människors liv, utan ex. de som smygit lite med skatt ex, .....
Innerst inne vet jag att jag hade räddat mina syskon från mycket...... så länge jag fanns i familjen, var jag den som fick alla slagen, inte de andra 2, de var ju de "goda barnen", men när jag lämnade hemmet, riktades onskan mot dessa kvarvarande syskon och livet blev förstört åt dem.......
Känner en (numera död) pedofil som plågade sin son och följden blev att sonen blev pedofil --- suttit inne, men fortsatt så fort kommit ut och inte enbart barn, även våldtäkter.... Han var också på sin egen son tills han togs bort fr. familjen....... men livet blev förstörd för honom.
Här hade jag starkt önskat en medicinsk kastrering av honom. Han fortsätter med sina offer och det inom en församling numera....... sen är det bara att be om förlåtelse, men han menar det inte .......
Han kommer att hålla på så länge han kan ----och fler offer lämnar han efter sig och det känns så hjälplöst!!"!".
|