Det enda jag fick med mig var bäckenbottenträning och bålbalansövningar och sen brukar jag gå runt här inne minst en gång i timmen och det kan bli mer om jag målar, sitter jag en stund i köket tills det känns att dags att lägga sig.
Den late sjukgymnasten hämtade min rollator igår som först o den har jag inte behövt att ha ens på lasarettet när de tog upp mig till gåbord först.
Han snackade om sina gummibandövningar, men de är ju samma som jag fick med mig och det första jag gör på morgonen är de rörelser jag kan göra i sängen.
Har inte vågat än på gåbandet, men det blir nästa etapp och jag ska till vattengymn. efter helgerna, hoppas att få 2 ggr/v, men jag kommer inte att gå till sjukgymnastiken, han bryr sig inte så jag får se om jag kollar lite mer efter helgerna hur jag löser det hela.
Maken går på gymmet o meningen är att jag ska dit sedan med honom.
Men jag tycker ändå att jag bara ligger på rygg o stirrar i taket = uttråkad på detta tillvaro, inget annat.....
Även att jag har börjat titta på mitt manus och ritar en del så går tiden sakta o vädret gör att man inte kan överanstränga fingrarna när de värker av atros....... annars skulle man kunna göra mer annat, men .......
har snackat om att resa till solen, men osäkra än när man vågar ........
Redigerat av Ugglemormor: 15-12-2012, 14:44