CITAT (*Stintan* @ 16-01-2013, 11:04)

Messenger kommer att stängas ner men ännu så länge funkar det och det fungerar också idag att chatta mellan Skype -Msn. Jag har installerat Skype och använder där chattfunktionen på samma sätt som på Msn men jag kan ochså videochatta eller ringa gratis till andra som har Skype. Kan även ringa till andra men då kostar det. Det finns vissa funktioner i Skype som jag tycker jag saknar i jämförelse med Msn, bl.a. att man inte kan dela bilder på sammma sätt så att man ser dom i chattfönstret samt att möjligheten att lägga in egna smiliesar inte finns utan det finns bara några trista som hör till.
När man installerar Skype så försvinner Msn från datorn.
Här finns lite mer att läsa
http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.486199/sa...a-msn-messengerStintan, du som har gjort flytten till Skype...visst är det så att de kontakter/vänner som man har nu/kan chatta med på messenger automatiskt "följer" med till Skype?? Inte behöver man lägga till dem igen?
Jag har läst dina länkar men ibland är det bara så där jäkla tryggt att få veta från någon annan som gjort det man själv står i begrepp att samla mod för att göra