CITAT (Motti @ 19-01-2013, 22:15)

När det gäller att betala skatt så har nog både min man och jag bidragit mer än de flesta här gör under hela sin levnad .Att rösta på alliansen gör en inte automatiskt till en kall människa som inte har förståelse för andras lidande det vill jag verkligen poängtera ,tycker det är rent barnsligt att ens påstå något sådant då lever man inte med medkänsla eller vill man inte veta eller höra .Vi har skänkt rikligt med pengar både till Cancerfonden Hjärt-lungfonden och till mina Gatubarn i Bolivia som ligger mig väldigt varmt om hjärtat ,även Frälsningsarmen fick en slant till jul till dom hemlösa ,plus många andra .
Jag vill inte bli indoktrinerad och övertalad att skänka pengar från TV och som sakt många människor vet inte riktigt vad dom gör därför tycker jag var och en kan ta ställning om man vill skänka pengar det är bara att ringa efter ett inbetalningskort eller gå in på datorn och skaffa uppgifter om hur du ska gå till väga !
Hur i hela friden kan du veta hur mycket andra har betalat i skatt?
Du påstår saker om andra som du inte har någon som helst vetskap om, återigen Motti, skaffa källor innan du kommer med påståeden tagna helt ur luften.