CITAT (Anki på Öland @ 30-01-2013, 12:07)

Förstår inte riktigt vad ni menar.... Naturligtvis kan olika människor olika mycket - som någon skrev, endel går runt i sin egen lilla cirkel medan andra intresserar sig för betydligt större cirklar, alla har olika utbildningar och olika specialintressen, endel lyssnar och lär medan andra bara maler på utan att höra vad andra säger. Moderatorerna håller väl ändå inte någon kort! Det var väl lite i början när allt var nytt för alla som det kanske togs bort eller flyttades på i onödan men annars tycker i alla fall jag att folk får tycka och tänka och säga vad dom vill så länge man håller en vettig ton! Och som så många andra redan sagt, det blir inga intressanta diskussioner om ingen startar trådar....
Fast jag tolkar det mer som att det finns en del som alltid uttalar sig tvärsäkert, ibland med direkt felaktiga påståenden, i väldigt många trådar och i väldigt skiftande ämnen, och inte heler dra sig för att bli väldigt agiterande om man inte håller med.
Det skapar inte heller något för att hålla en diskussion levande eller intressant.
Att diskutera är för mig ett givande och tagande, tyvärr blir det inte alltid så när samma argument alltid radas upp utan fakta eller säker källa.
Så tolkar jag det, men jag kan ha fel!
Edit: felstav och korr av text!
Redigerat av Monaxe: 30-01-2013, 14:59