Hitintills har ingen som skrivit ovan angett något, som skulle gjort forumet lättare/gladare/bättre. Titta igenom vad ni skrivit, och förneka inte, att ni är lika dåliga som jag på att ge tips Typ "gnäll inte!", och Peztis..vad svarade du egentligen
(Citat Peztis:)Jag tycker att det är oerhört tråkigt när folk bara säger nej-nej-nej utan att berätta varför de säger nej eller ger förslag på hur man skulle kunna lösa det på ett annat sätt. Det gäller inte bara det här forumet utan generellt. Det är så jättelätt att säga fy vad dumt och trist för att därefter luta sig tillbaka och tycka att nu har jag gjort mitt, nu får ni fixa till det här så att det blir bra
Vad vill du tillföra diskussionen med detta - det är ju samma kverulans som alla andra framför, och som du klagar på! Kom med förslag istället, som du själv efterlyser!!! Ett förslag: Låt oss återgå till det gamla forum - utan en massa självgoda moderatorer. Dom behövs inte, om forum skall bli livat igen. Skäll på varandra, bråka, ha olika åsikter. Det är det enda sättet att få fram ett friskt och livskraftigt forum. Vafför skall man inte få säga att surströmming smakar f-n, och att människor som tycker om det inte har någon smak. Varför skall jag inte få säga att moderater har kört sig själva i diket - fyllekörning med maktberusning, utan att det kommer dagmammor och hytter med finngret. Fyfy. Nä, håll er till stickningen, och svär inte när ni sticker er i fingret med nålen. Forum har blivit ett curlingforum, där alla passar sig från att sticka ut, med få undantag. Usch, jag har ont i knät! Har någon ett tips? Har du försökt med "healing?" Jo jag tackar jag
|