CITAT (*Stintan* @ 08-03-2013, 10:21)

Antar att det är ironi och bara det om Bengalow allvar. 
Finns ju bara ett litet fåtal lysande skribenter kvar här så jag hoppas verkligen att både du och Bengalow fortsätter skriva på samma sätt i forumet.
Visst Stintan

men lite allvar ändå. Hur skall man öht kunna skriva någonting av värde om det ständigt uppfattas som en besserwisser attityd? Jag skriver i de trådar som intresserar mig och där jag tycker att jag har något att bidra med. Tänker på den som läser i första hand - det bör ju vara något innehåll.....tycker jag.
Sura, griniga twitterkommentarer är inte min grej bara för att få säga emot.
Jag kan inget om matlagning eller olika krämpor och följaktligen skriver jag aldrig i sådana trådar men jag är intresserad av samhällsfrågor, litteratur,ekologi, miljö och natur och förstås trädgård som grundar sig på mitt naturintresse - och jag tror på kunskap.....och nu lyfter jag av Jante från axlarna för en stund och förhäver mig i fullständig gränslöshet och påstår att jag har en hyfsad allmänbildning och en del djupkunskap inom vissa områden.
Jag är inte den som till varje pris håller fast vid kartan om den inte överensstämmer med verkligheten men då önskar jag argument som håller.
...och jag är så innerligen trött på denna Jantementalitet.