Helt rätt pejori,
Att äta lagom är den svåraste biten men ger man katten på att lyckas med så går det och jag har inte gråtit de gånger jag inte har gått ner..... jag låter det ha sin tid .....
Jag var rätt så smal tills jag fick mina krämpor + operationer till ca 6 år sedan. Samma storlek som jag hade vid mina 20 år och inga beskymmer med maten ..... så jag tror att när detta är så nytt så kommer det gå ner till hösten, de 8 kg. Tänker inte på bikini utan att jag inte belastar min kropp med de extra kilon..... man får ta det så när man inte är så ung längre.....
Nutriletten har jag för att komma igång och sedan som mellanmål om man inte är hemma o kan ta något annat...
Det är skrämmande att se hur illa många behandlar sin kropp, hur ska den klara av allt det som kan hända när de blir äldre? Men oftast är det att prata med en tom vägg, det tas inte upp, men jag ser inte något skamligt i detta utan att råda söka hjälp att komma ur ett onormalt beteende som verkar gå käpprakt åt helskota... Det är inte lätt, men kan bara finnas till iofs........
|