Den här frågan har kommit upp förut och då var det någon som var riktigt j-a sur på våra trådar... De ockuperade hela Förkultivering och allt vad det nu var.
Precis som i övriga forumet så får man sålla bort det man inte tycker är intressant. Ni kan ju själva starta egna trådar med intressanta frågeställningar och observationer så att det hänedr ännu mer i kategorien. Eller så kan ni ju läsa i våra Busfrö-trådar, skratta med oss och lära er nya saker ni med!
För det är det som är det riktigt roliga med våra lekar - man lär sig OERHÖRT mycket om fröer och förkultivering. Jag är oerhört stolt över mig själv när jag bara kan titta på ett frö och konstatera att det det där borde vara någon typ av kål, det där är helt solklart en vaxblomma osv. OK, det händer ju inte sååå ofta

men om man jämför med för tre år sedan då jag var med för första gången i Busfröerna så är det bara att inse att jag faktiskt har lärt mig en del.
För övrigt så finns det i så fall redan en kategori som heter Tävlingar och aktiviteter (eller vad det nu var) men där får vi knappast hålla till eftersom det är redaktionens hörna. Och vi hör inte hemma där heller - vi håller ju på med förkultivering.
CITAT (Gåsis @ 24-03-2013, 08:48)

Odla har ju massor av kategorier redan, att lägga till ytterligare en tycker jag är helt onödigt. Sen kommer den ju inte ha ett enda inlägg nio av årets månader. Håll ut lite till, vi är snart klara.
De olika kedjorna har också irriterat andra så de skulle väl få husera där med. Så liiite aktivitet skulle det kanske vara eftersom Frökedjan börjar under hösten.