Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Rakning, Kanske mest för män
          malcolm
          Inlägg 26-03-2013, 18:23
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Köpte en ny rakapparat från Clas Ohlson idag, det blev en Philips och nu undrar jag hur ni andra rakar er? Har hunnit prova den och är nöjd så här långt.

http://www.clasohlson.com/se/Rakapparat-Ph...925/Pr342950000

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Pirum
          Inlägg 04-04-2013, 07:15
          Länk hit: #2

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

Har en Philips "halvdyr" som jag kan skölja av i vatten, den är ganska smidig men rakar inte sådär jättebra. Fast det kanske inte maskiner gör. Och så har jag "ärvt" en snordyr Panasonic som man kan raka sig i duschen med etc - inte heller den rakar så bra så den ligger mest i en låda. Nej, det är ändå hyvel som används mest - åtminstine när jag bryr mig om resultatet.

Har provat diverse Gillette, använde länge deras dubbelbladiga och sedan trebladiga, jag har provat engångshyvlar, hyvlar som vibrerar, ja, fan vet allt. Klart bäst för mig funkar faktiskt Wilkinson Quattro Titanium. Sällan blodvite, "luggar" inte även när den är ganska slö. Nu har Wilkinson även kommit med en fembladig men den känns både billigare och klart sämre. Har dock inte sett Wilkinson i några butiker, men postorder ett par gånger per år räcker för mig (rakar mig inte direkt varje dag).

Redigerat av Pirum: 04-04-2013, 07:16

--------------------
          zon2.5

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 10:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon