CITAT (Milex @ 15-12-2004, 13:51)
Det gjorde lite ont när de "gaser" som bildas under operationen skulle bort. (Jag är inte helt säker på att det var gaser, något var det och lite ont gjorde det)
Det kändes ett par dagar efteråt men sedan var jag hur pigg som helst. Jag studsade runt den julen. Kan känna av det ibland när jag äter mer än ett äpple i taget. Men det är bara en känning, går inte att jämföra med ett gallstensanfall. Kan oxå bli lite lös i magen :huh: utav den mat som man inte alls tål när blåsan är kvar.
Nej du behöver inte vara orolig. Det går snabbt och lätt. Planera inte in några stora aktiviteter på en tre-fyra dar efter operation bara. Sen är du i bättre form än på länge :)
Lycka till!
Nu är jag tillb på odla

förstår vad du menar med "gaser" de fyller buken med någon slags gas för att kunna orientera sig bättre, nu är jag kvitt skiten och det känns redan bättre än innan operationen
Just nu känns det som jag svalt en ballong och samtidigt gjort en fettsugning

är just nu jättetrött, det sägs att man måste vara frisk om man skall ligga på sjukhus och det stämmer nog, inte har det blivit mycket sömn, men är jätteglad att det är över.
Tack för allt stöd och upmuntrande ord.
krister