Om jag nu ska fortsätta lite till med mitt tyckande och tänkande

Så finner jag det rent ut sakt löjligt när jag här på forumet blivit anklagad för att ha rasistiska tankar ,min svärdotter som jag älskar så himmla mycket är av ungers börd en av mina bästa vänninor är från Eritrea har flera vänner som kommer från Mackedonien och Ungern igen !det handlar inte om färg eller vilket land du kommer ifrån det handlar om att skaffa ett jobb här lära sig svenska och intrigera sig i samhället .Flera här i byn har börjat rösta på SD för de är pensionärer och är rädda för sin ekonomiska trygghet ! Dags att den svenska regeringen tar ett snack med SD och låter bli att ignorera dom för i sista ändan kan vi hamna i en väldigt otäck situation där SD vinner ännu mer mark och kanske till och med fårmer att säga till om än vad någon önskar därför att alla partier i svensk rikstagen vägrar diskutera invandrarpolitiken öppet !Personligen förstår jag inte varför vi inte kan diskutera det på ett snyggt sätt ! Jag vill absolut inte ha SD i maktposition i rikstagen men det kan faktiskt bli så !