CITAT (malcolm @ 09-04-2013, 00:27)

För något år sedan stod en bil stilla strax efer påfarten till en motorväg ehär i Sthlm och en man viknadepå hjälp och som en hjälpande medborgade så stannade jag, han påstod sig vara helt utan bensin och med tre barn i bilen ville han ha hjälp. Dum som jag var lät jag honom komma med till närmaste mack och vi fyllde på hans tank med 20 liter, han var oändligt tacksam och gav mig en "guldring" som tack för hjälpen men den visade sig var av någon annan metall än guld. Förbannar mig själv att jag var så lättlurad och det gav mig en helt annan åsikt om invandrare. Är rasist efter det, speciellt när det gäller de från öststaterna
Det är det som är så himla skrämmande. Några skumraskmänniskor kommer från andra länder, gör något dumt och så vips är hela folkslaget kriminella och hatade!
Det finns massor med svenskar som mördar, stjäl och skändar. Jag har blivit överfallen av en svensk. Den person som körde på mig och orsakade min olycka var svensk. Jag har blivit lurad på pengar av svenskar. Jag har på många sätt blivit sviken av svenskar. Inte sjutton hatar jag alla svenskar för det.
En gång i tonåren var det några utländska killar som trakasserade mig och mina kompisar på tunnelbanan i Stockholm. Bland annat kastade de ner våra väskor på spåret så att vi fick be personalen om hjälp att få upp dem. Rena turen att de inte blev överkörda av tunnelbanan. Nu kunde jag hatat alla invandrarkillar efter det, men jag hade redan då förstånd att inse att det var dessa individer som var idioter. Inte de och alla deras landsmän.