CITAT (Aqvakul @ 20-04-2013, 19:06)

Anma!
Varför så arg och enskelspårig? Jag uppskattar din insats som moderator och gillar ditt engagemang i samhällsfrågor, men nu har du nog hamnat lite snett:
Visst bråkas det i överkant ibland. Men jag tror faktiskt inte att problemet med småprat beror på några få bråkiga medlemmar. Jag tror att de ansvariga för Odla.nu inte är ett dyft intresserade av att på allvar försöka hjälpa till att skapa ett dynamiskt och intressant småprat. Vad man vill ha är ett forum som ser bra ut och som är en ingång till försäljning av diverse produkter. Trivselreglerna är faktiskt ganska orealistiska och snarast en slags kosmetika. Administrativt ansvariga och forumvärden var aktiva i höstas, men agerar nu som småprat inte fanns. Två vänliga medlemmar har fått i uppgift att städa och tvätta fönstren....
Orkestern spelar, det bjuds inte på champagne och fartyget sjunker sakta till botten...
Jag blev irriterad imorse när jag läste igenom gårdagens trådar, medges. Men i övrigt håller jag bara delvis med dig. Jag orkar inte utveckla hur jag menar, jag tänker ii fortsättningen inte lägga mig i hur forumet sköts och modereras. Jag tänker hålla mig till att debattera sånt som betyder nåt för mig och sluta lägga mig i personliga vendettor, hur forumet modereras, hur det bör modereras och också försöka ignorera påhopp på mig som person.
Ångrar att jag öht la mig i imorse.
Redigerat av Anma: 20-04-2013, 18:59