Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nu är fru Berglund hemma igen, Australien var en upplevelse
          fruberglund
          Inlägg 18-12-2004, 05:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

Ja, här sitter jag nu klockan 5 på morgonen och är dyngförkyld, en fin början på julen och hemkomsten från Australien smile.gif Huvudet värker, näsan rinner, halsen gör ont men jag tar mig ändå tid att skriva en rad till er wub.gif wub.gif

Och vi som skulle på årets julfest ikväll med grannarna, aldrig får man vara riktigt glad sad.gif

Tyvärr har jag inte fixat in några bilder än för det finns 1200 bilder att gå igenom så ni får ha lite tålamod med mig. Alla bilder måste ju sorteras först och sen måste ju göras om i storlek för att passa här på Odla så ni får gott vänta till efter jul, hehe. Okej då, ni som är riktigt nyfikna kan få några smakprov i albumet där jag lagt in bilder på när jag håller en koala, matar en känguru m.m.

Fler bilder och historian kommer senare.

God jul och kram på er.

Fru Berglunds album

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          fruberglund
          Inlägg 18-12-2004, 21:28
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

CITAT (wolkenkrabber @ 18-12-2004, 14:42)
          fine wallaby's du matade smile.gif koalan såg väldigt trött ut

Ja, det var ju mitt på dan och de sover ju vanligtvis då smile.gif De hade dem bara ute 30 minuter och sen bytte de koala för att inte störa deras dygnsrytm för mycket.

Vi såg inga spindlar eller ormar överhuvudtaget. När vi bodde på ön hade vi några ödlor i sovrummet men det var allt. Resten var bara gulliga djur tongue.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 01:19

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon