CITAT (magiana @ 19-12-2004, 20:30)
Grattis! Kul för dej. Blir dock lite avundsjuk. Här blir det väl inte nåt bredband på åratal.
I somras fick jag reklam från Glocalnet som sa att de nu kunde erbjuda adsl i vårt område. Jag har väl aldrig blivit så glad för lite reklam förut så jag blev stort besviken när det visade sig att de hade fått allt om bakfoten.

Inget bredband alltså.
Ska fixa brandvägg snarast. Antivirusprogram fick vi med när vi köpte datorn och det uppdateras kontinuerligt.
Vet fler som varit med om att få erbjudanden som inte gäller, till och med från Telia fast det är deras egna växlar. Tycker väl de om nån borde hålla reda på vad de har och inte.
Vi fick ett erbjudande för ett tag sen om bredband med "parabol" men det skulle kosta 400 spänn i månaden + 3000 i installering, alldeles för dyrt. Min man sa att skaffar man det så byter väl Telia växel ett par veckor efter

Tänk vad rätt han hade, tur att man inte skaffade det!
Det vi har beställt nu är från Telia och kostar 339:-/mån och då är det gratis installation m.m. och det är på 500 kb. Ja, jag vet att ADSL inte är "riktigt" bredband men det är f-n så mycket bättre än att vara modemare

Egentligen tycker jag det är för dyrt också men vill man ha bredband så får man väl betala antar jag