CITAT (theseraphim @ 03-09-2013, 20:49)

Självklart får man säga vad man tycker sen håller jag hårt på en tes som en lärare till mig hade" har du inget vettigt att säga så sitt ner och håll tyst för allas trevnad."
I det stora hela tycker jag inte att man ska få ha vilka åsikter som helst iaf inte inom politiken för där räcker det med pajasar som Jimmie och hans brunskjortecircus.
Tror inte så många bara går in på något bara för att kolla nyhetsvärdet:) ungefär när herrar bläddrar i damtidningar och säger att det är en skitblaska men något måste man titta i...komisk hyckleri
Då kan man ju fråga sig vem som bestämmer vad som är vettigt.
I morse på nyheterna på TV så avbröt dom sig mitt i något annat dom pratade om bara för att berätta den stora nyheten och dom uttryckte sig på ett sätt så dom poängterade att det var Chris som var pappan. Jag hajade till och tänkte att vem skulle det annars vara. Det var det som fick mig att starta den här tråden.
Journalister och programledare uttrycker sig inte alltid så bra och dessutom frågade jag mig om nyheten var så stor att dom måste avbryta mitt i för att tala om det. Det var detta som gjorde att jag blev lite nyfiken på hur en tidning som Aftonbladet skulle hantera saken.
Det är ju självklart kul för dom att dom väntar barn men jag kan inte tycka att det på något sätt angår mig.