Hehe ja jag läste om de elakingarna innan idag så höjde den 60c för några timmar sen
Läste också att det finns inte så mycket att göra åt strömförbrukningen på VVB så ska kolla upp vilken förbättring det kan ge att isolera så hänga handduken på tork där sålänge var ett jäkligt bra tips som en trött hjärna inte tänkt på
Får kolla upp hur allt funkar i minsta detalj för det är både bra och kul att lära sig, har knappt nån aning om hur en tvättmaskin fungerar eller är uppbyggd men jag vet att trumman kan vara fastskruvad undertill efter hur en kompis tvättmaskin hoppade runt i hennes badrum så kanske jag skulle kolla det på min också för den är helt ny och installerades för nån vecka sen

Nu sover jag mer än 2 timmar i alla fall så har lite mer energi för att göra saker men istället pajja jag ryggen så är lite omobil så det får ta den tid det tar innan allt är under kontroll och är klart här
Men micro har jag som säkert är 20 år gammal och varit med om det mesta så den fungerar ju inte felfritt men det görs en hel del gröt och annat i den, morsan skulle köa en micro sen så kan ta en tur med henne och kolla på några nya mer funktionsdugliga
Tack och hej, puss och kram vänliga hälsningar skäggiga pojken, ta hand om er, må väl
Redigerat av skånepåg: 05-09-2013, 16:58
Bifogade miniatyrbild(er)