CITAT (Bee @ 27-10-2013, 11:03)

Surfa runt o kolla de olika operatörernas abonnemang. Vill du ha en ny telefon är det mest praktiskt med abonnemang. För som Stintan säger, man måste komma ihåg att ladda kontantkortet. Gör man inte det så dör ju numret.
Och smartphones ÄR roliga! Dom är så mycket mer än bara en telefon. Kameran tex. Eller möjligheten att googla. Det där med pekfingervalsen kommer man in i rätt snabbt. Jag hade tex svårt för sms förr eftersom jag inte var så bra på vilka bokstäver som fanns på vilka knappar. Nu funkar sms finfint.
Lycka till i letandet, Malcolm. Ta tid på dig och fall inte för första bästa.
Numret dör inte om man inte laddat kontantkortet. Det går att ringa till telefonen men inte från.
Den som inte är ute och rör på sig så mycket utan mest är hemma har ju inte så stor användning av att kunna surfa på nätet med en mobil men vill man kunna det så kan man köpa till surf om man har kontantkort. Jag har sett en Androidtelefon som har både pekskärm och en vanlig knappsats samt en kamera på 5mp. Ska själv kolla närmare på den.
http://www.elgiganten.se/product/mobil-tel...martphone-svartDen finns dock inte i lager ännu hos dom.
Redigerat av *Stintan*: 27-10-2013, 11:41