Abonnemang är ju en smaksak men att kolla upp varje abonnents sida och kolla alla kartor var och hur många och hur långt ifrån alla olika master är är en bra idé för att få så bra teckning som möjligt, comviq använder jag själv med Fast Pris kontantkort men finns även som abonnemang så ringer man gratis till alla i 20 000 minuter och 20 000 sms och mms med olika datatrafik storlekar och ingen öppningsavgift från 145:-
Smart telefoner är fiffiga och jäkligt bra att ha faktisk och rätt enkla att lära sig och finns till alla olika priserklasser, begagnat är också värt att titta på om man inte vill slänga ut flera tusentals kronor kan man hitta bra smarttelefoner för runt en tusing som kostade flera tusen för några år sen, knappsats telefoner finns ju fortfarande min mamma köpte en från Doro med de extra stora knapparna som man viker ihop för 1500:- och där är 5 megapixel kamera och de vanliga funktionerna så det är rätt överkomligt pris
Samsung smarttelefoner tycker jag har enklast menysystem och lätta att lära sig men de har ju testexemplar i butiker som man kan bläddra igenom och kolla hur de ser ut och känns

Tillägg: Om man inte fyller på ett kontantkort på 12 månader så stängs numret och kortet blir ogiltigt så man får beställa ett nytt (med samma nummer man hade innan om man vill) men det är ju inte ofta man går utan att fylla på ett kontantkort på ett år, annars går det hur bra som helst att ringa till telefonen under den perioden men man kan inte ringa ut
Redigerat av skånepåg: 27-10-2013, 14:56