Tjiddevipp, röntgen visade vad jag visste och det var ju diskbråck med klämda nerver så skulle fått nervblockad igår men läkaren var sjuk så de skicka hem mig för ny tid på Torsdag morgon så får se hur det går, inte skoj detta, läkarna bryr sig inte ett skit de vill man ska lida och må skit
Jag får ju minsta möjliga doseringar för de är ju så rädda att ge och skriva ut beroendeframkallande medel efter legat där och skrikit halva dagarna och nätterna så skickar de hem mig ibland med dessa hårt reglerade 5mg oxynorm 4st om dagen, visst kan man ha viss förståelse men jag kan knappt gå fortfarande med 5 steg per meter i slowmotion för varje steg gör ont, böja sig eller all annan rörelse är ju nästan omöjligt för den ofantliga smärtan, vad ska jag göra hemma? Diska och laga mat och städa och duscha går ju inte utan minst 10-15mg men de bara säger samma sak som jag fått höra i 10 år, har man så jäkla ont så måste de förstå att man måste få smärtlindring!? Riktigt förbannad är jag där inne ibland för de vill inte ens ge mig en sömntablett, inte ens en imovane som är så beroendeframkallande att det är konstigt jag inte typ knarkar dem efter ätit dem själv i flera år, har man en missbruksbakgrund så är det näst intill omöjligt att få nån medicin som hjälper
Det är ju så konstigt hur de flesta läkare jag varit i kontakt med säger och nästan kräver att man måste läggas in på behandlingshem och många år rehabilitering efter dessa beroende där jag och många andra med Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar aldrig hamnar i beroende, efter rökt den olagliga gröna örten i många år så blir jag lite lättirriterad i 1-2 dagar sen är det över utan något sug eller att kroppen skulle kräva denna dödsdrog
Usch ja, som om jag inte skulle vara beroende av detta tungt beroendeframkallande medlet visst det är jag ju säkert nu efter snart 3 veckors användning men dessa doserna har jag tagit det 10 dubbla och mer varje dag i flera månader och det var lite värre avtändning än från andra droger men över på en vecka och det lindras lätt med lite lugnande medel, svårare är det inte och för många i samma situation, korkade sjukvård som inte vet nåt och tror det värsta om alla.
Inte konstigt jag har stor misstro för all form av vård när man aldrig får den vård man behöver
Men får se hur jag mår i slutet av veckan och vad de hittar på för smärtlindringsplan efter blockaden om jag kan röra mig
Tjillevinken...
Redigerat av skånepåg: 29-10-2013, 21:48