Usch ja det är trist men det är för där är för lite stearin i ljusen så de brinner inte mm. därför de är så billiga, min mamma är sån som handlar allt billigaste på såna ställen jula och öb och andra, visst de har några vettiga saker som är billiga men inte en stekpanna i aluminium för 50 spänn! och massa annat som går sönder efter en månad eller två, jag undviker köpa på de ställena förutom vissa saker som schampo och borstar och vanliga saker som då är hälften så billigt och inget som man vet är skräp för det är bara att tänka efter, är denna tunna plastlådan för 5 kronor hållbar och locket med mera kommer inte spricka eller ja ni förstår nog hur jag menar
Och alla billiga 10 kronors lampor eller vad de nu kostar och annat nej, kolla på kjell och company bara, 20-30 kronor för bättre lampor som har en brinntid på 50 000 timmar istället för 5-10 000 men som sagt vissa saker kan man köpa i dessa affärer skitbilligt de flesta rengöringsprodukter mm. och spannar, mattor bara tänk efter lite om det är värt att spara 20-100 kronor för nåt som nog bara håller en månad eller två
Köp inte tejp för jag tänkte kolla och se och jag hade rätt håller ju lika bra som en snorkråka man skulle fästa nåt med ^^