CITAT (Laika @ 28-12-2004, 13:41)
Jag fattar inte vad Netaave sysslar med, startar en ny tråd för intriger? Bjäbban har själv dementerat det Netaave påstod, o ändå fortsätter folk att haka upp sig. Det var inte nån från odla som kritiserat Bjäbban, det var tråden i allmänhet som upprörde henne, det säger hon själv. Ta reda på fakta innan ni skriver rena lögner som försöker att smutskasta andra på forumet. Fy skäms på dig Netaave, själv har jag massa skrivfel, men den som inte vill läsa dom kan hoppa över det jag skriver. Det här är väl ingen rättstavningsklubb heller. Jag kan säga Netaave, att jag tyckte att dina andra lektrådar va kul, men nu tror jag bara att du är ute efter att det ska stömma in en massa inlägg här istället. Snacka om att försöka provocera folk va.
Mvh. Laika (inkl. stavfel

)
Nej nu blir jag arg, ja riktigt förbannad!
Sånt trams!
Netan missuppfatta det jag skrev i en tråd på Bendro`s, som handlade om särskrivningar, där flera tyckte det var hur kul som helst!
Netan är en av de trevligaste människor jag känner, hennes själ skimrar!
Och jo då jag älskar att skriva och kommer nog inte att kunna låta bli här heller!
Skrev mitt första inlägg på Bendro`s 030612 och sedan har jag skrivit 7042 inlägg där!!!
Det jag skrev på Bendro`s var följande, som alltså missuppfattades av Netan!

Nej jag skrattar inte!
Att göra sig lustig över att folk inte kan stava ordentligt eller som i det här fallet gjort fel när de satt ihop orden, är inte ett dugg roligt

Nej, det är elakt och ondsint att göra sig lustig över andras svårigheter.
Alla mänskor är nämligen inte proffs på ord, man kan ha stavningssvårigheter, eller inte ha så mycket utbildning, eller vara invandrare….
ja det finns säkert fler orsaker!
Jag är med på ett annat forum (odla) där någon skrev att hon retade sig på folk som inte stavar ordentligt!
Det värsta var att flera håll med henne….(även om där var ett par som protesterade)
Det fick mig att sluta skriva där..
Det finns det betydligt värre saker att reta sig på än hur folk stavar på ett forum, tycker jag!
Jag vet L. att det inte var så du menade, att detta är taget från annonser, men det får mig ändå inte att skratta
Nej inte ens om det är fel i annonser, tycker jag alltså det är lustigt!
Det beror på vem som skrivit annonsen!
Möjligen kan jag dra på mun, om jag skulle veta att det är ett proffs som skrivit, fast de gör väl ´å andra sidan aldrig fel…. ?