Tittade igår och det var inte nåt kul alls. För det första gillade jag inte programledarna, hade inte ens hört talas om henne innan. Honom undviker jag i vanliga fall, har inte sett något med honom frivilligt förut och kommer säkert inte att göra det i framtiden heller. För att undvika höra vad dom sa så åt jag en massa chips istället. Ibland hann jag inte med att ladda ny tugga så dom hördes istället och alltså... Trodde dom verkligen att dom var roliga? Neej tack! Dom borde ju fått sej en tankeställare när det blir alldeles knäpptyst i arenan och absolut ingen skrattar. Nej bort med dom! Nån bättre än Kristian Luuk får vi väl aldrig igen. Humor men ingen kissobajshumor från honom.
Artister och låtar gick nästan obemärkta förbi dom också. Ångrar så här efteråt att jag inte röstade, då hade det blivit på Lindström för att inte den där (äcklige) Kempe med sångare skulle gått vidare. Paparizou var bäst som artist på scenen, utan dansare och annat. Han som inte kunde sjunga - Sylvester nånting? - var roligast.
Nästa vecka
ska det vara bättre för då ska jag hoppa över chipsen.