Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Trädgårdsmässan i Älvsjö
          netaave
          Inlägg 21-03-2014, 17:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Är det någon som är där i morgon?
          Elle o jag håller just på övertala "chaufförn" att åka dit.

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Jordgubbe
          Inlägg 23-03-2014, 20:44
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 217
          Medlem nr: 22 241

Jag var också på mässan igår (mest för föreläsningarnas skull) men jag tycker det var lite blandat i år även fast det var bra föreläsare. Man hoppas ju kunna lära sig något nytt

Tråkigt nog hade de placerat en holländsk lökodlare inte långt från scenen ätbart som hela tiden stod och ropade ut sina erbjudanden på lök.

Jag hann med att se ideträdgårdarna. De rostiga bilarna med odlingar och Huseby Bruk var finast tycker jag.

Hade med mig en ny digitalkamera som jag kunde dokumentera ideträdgårdarna med. Kändes lättast att filma eftersom det var så mycket folk och mycket saker att se.

Dock blev det inte lika bra att ta ut stillbilder från filmen som jag trodde men helt ok kamera för priset. Har sett en del snygga trädgårdsbilder (och filmer) med den så det avgjorde saken eftersom jag behövde en ny digitalkamera.

Men blev knappt med tid att titta bland försäljarna + att det är så blandat uppläggsmässigt. Hos vissa får man titta i lugn och ro medan andra försöker pracka på en både stort och smått. Jag tycker iaf det är skönast att kunna få titta på saker i lugn och ro.

Blev inte så mycket köp. Endast en påse med frö till uppländsk vallört av Runåbergs fröer och en Impectakatalog.

När jag var på Blomsterlandet idag såg jag att de hade lite av Impecta:s sortiment i sina fröhyllor.

Redigerat av Jordgubbe: 23-03-2014, 20:45

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 10:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon