Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Den Ideala Jorden, Ett metod för att skapa en optimal jord
          Johan Bergström
          Inlägg 16-08-2014, 10:24
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4
          Medlem nr: 80 657

Jag vill uppmärksamma detta forums läsare på denna artikel: [url="http://newsvoice.se/2014/08/16/kosttillskott-eller-fullvardig-kost/"] Den som vill gå vidare från dagens berikningsmetoder av jord till ett mer vetenskapligt sätt att skapa en Ideal Jord finner all information i handboken Den Ideala Jorden.
          Läs artikeln på NewsVoice och följ länken till www.soilminerals.com

Mvh
          Johan Bergström

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Johan Bergström
          Inlägg 19-08-2014, 22:46
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 4
          Medlem nr: 80 657

Hallå,
          Läs vad jag skrev!

"Så svaret på din fråga är ja, jag har blivit erbjuden provision men det är inte min drivkraft. Min drivkraft är istället att sätta ett verktyg i händerna på den som kan ta emot budskapet och att på det viset ge odlare möjlighet att producera mer näringsrik mat".

Kan tillägga att jag inte tagit emot några pengar och har inte funderat på den frågan eller vad om skulle användas till, en demonstration odling kanske. Jävla tjat om pengar smile.gif.

Citera
          jaj-51
          Inlägg 19-08-2014, 23:04
          Länk hit: #3

Gäster

CITAT (Johan Bergström @ 19-08-2014, 23:46) *
          Hallå,
          Läs vad jag skrev!

"Så svaret på din fråga är ja, jag har blivit erbjuden provision men det är inte min drivkraft. Min drivkraft är istället att sätta ett verktyg i händerna på den som kan ta emot budskapet och att på det viset ge odlare möjlighet att producera mer näringsrik mat".

Kan tillägga att jag inte tagit emot några pengar och har inte funderat på den frågan eller vad om skulle användas till, en demonstration odling kanske. Jävla tjat om pengar smile.gif.

Ja det förklarar ju varför du regar dig på forumet och gör reklam här på forumet för din översättning.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 00:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon