Jag tycker mest framsidan blev rörig med först svårhittad gardinknapp att hitta till forumet som nu öppnas i ny flik och största delen av forumet har raderats så mindre trådar i bara trädgårds trådarna jag nu ville kolla i för hitta inspiration och tips om blommor att odla.
Facebook visar inte varje youtube video ni ser på eller vad som helst bara vad man delar och man kan göra allt hur privat man vill, enklast att skapa listor för alla olika vänner och välja vilken lista man vill dela vad för.
Här bara lite som jag odlat i år, jag har fullt upp med allt möjligt så sällan jag tittar in här förutom till vinterläsning

Plantorna har utvecklats mycket mer och har mycket mer på väg som bara minst 50st lavendel som ska omringa stugan och mycket annat som kommer utvecklas fullt ut till nästa år bara snygga till krukorna (spannarna) lite med olika klätterväxter och mer samplanteringar i plåtbaljor kanske.
Skulle tagit fler bilder än detta lilla men nu är det mesta inplastat för övervintring eller är inomhus....
Redigerat av skånepåg: 18-09-2014, 15:48