CITAT (*Stintan* @ 28-02-2015, 13:08)

Varför behöver somliga läsa långa avhandlingar för att se verkligheten som dessutom ständigt upprepar sig? Sen sätter man sig på sina höga hästar och använder sig av härskarmetoder för att förringa andras åsikter även om dessa är närmare verkligheten.
Det är lite som att uppfinna hjulet för jag vet inte vilken gång i ordningen och samtidigt hävda/tro att andra inte vet om att det funnits hur länge som helst.
Situationen är inte ny och den där Harrison är inte den förste som kommit till insikt. Skoj att några fler äntligen gjort det också.
Ursäkta mig, men hur står det till med dig egentligen?
Jag och många med mig tycker att Harrisons krönika är intressant och dessutom ytterst viktig. Skulle man inte kunna tänka sig att du någon gång avstår att spy din bittra galla över sånt du inte kan eller vill ta dig och låta oss andra föra en balanserad och viktig diskussion. Du behöver faktiskt inte kommentera allt, speciellt som du har svårt att hålla en sansad kritiskt ton.
Och det där med långa avhandlingar, de allra flesta klarar att läsa en eller två sidor text utan att få spader. Fast det är ju klart, du behöver ju så klart inte läsa, du säger dig ju ha alla insikter redan innan, detta oberoende av vad saken gäller. Det samma gäller din själsfrände Bengalow.
Gita
P.s Jag lägger ner för nu och för att du Stintan ännu en gång tagit död på en intressant diskussion D.s