Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vilken härlig dag!
          Ullet
          Inlägg 08-01-2005, 13:41
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 921
          Medlem nr: 2 397

Idag har vi båda barnen borta, ena hos pappsen, den andre på korttidsboendet, jag och maken tillbringar den i hemmets lugna vrå. Städar, går promenader, myser och tänker äta gott. (Iaf den av oss som kan äta ska göra det, den andra dvs jag sitter och tittar på, käkar lite kräm och tycker synd om sig själv. wink.gif wink.gif )

Hur ser er ultimata härliga dag ut? Speciellt väder? Aktivitet? Vad gör ni sådana dagar? Vad äter du/ni?

--------------------
          Ullet zon5

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ullet
          Inlägg 08-01-2005, 17:42
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 921
          Medlem nr: 2 397

CITAT (oldwolfie @ 08-01-2005, 16:06)
          att knalla i skogen o njuta o kankse få se nån varelse där
          massäck med e mysigt o tillbaka hemma
          kanske hoppa i badet illhett me levande ljus o klassisk musik av något lugnt slag
          sen mysa i morgonrock o duka fram smarrig ost kex druvor o vin
          en bra film till det
          så har man haft en perfekt mysdag

till sommaren blir det att vakna upp på torpet o fnula runt o äta frukost i det gröna påta lite här o där o till lunchen kylskåpskall fil o sen ner till sjön o ro ut ett slag me båten o glida runt o titta på molnen o ta ett dopp från klippan
          sen e de dags att göra en brasa o grilla en god bit kött o göra grönsaksknyte till
          o så lägger sej mörkret o brasan brinner o glöden visar ALLT
          o i dammen sitter åkergrodan o kvackar tyst o försynt o ugglan jobbar me o jaga mat till sina ungar o bocken skäller

Tyvärr är jag alldeles för sällan i skogen, mindre än jag skulle vilja faktiskt. *trist* Vakna på torpet lät som en alldeles ypperlig dag. Själv älskar jag att vakna en tidig sommarmorgon innan resten av familjen, sätta mig på altanen, se fåglarna, läsa tidningen o sitta i lugnet innan världen vaknar till liv, det är verkligen sånt som gör livet värt att leva. *ler*

--------------------
          Ullet zon5

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 04:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon