CITAT (Aqvakul @ 30-05-2015, 12:39)

Gita!
Jag, liksom Stintan och flera andra, kan ibland vara stingsliga - ja ibland t,o,m, lite elaka. Men däremellan är vi också vänliga, hjälpsamma och ägnar oss åt trädgårdsfrågor med stor iver. Jag tycker, observera jag tycker, att du är mer ensidigt polemisk och ofta lite nedlåtande. Jag är övertygad om att du inte alls är sån IRL, men du tenderar att ge den bilden här.
(Utan moderatorer och en icke-existerande ledning kan man nu skriva precis vad man vill. OBS! att jag absolut inte vill sätta igång ett gräl utan faktiskt vara lite vänligt öppenhjärtlig!)
Gita! Jag funderar på att göra en vänförfrågan till dig på FB. Det skulle kunna vara en chans till en "nystart". Kram på dig!
Men magistern nu har du nog inte läst hela tråden.
Såhär är det ju: jag länkar till en krönika som jag tycker är kul och träffsäker (har inget som helst med Stintan att göra).
Ett fåtal reaktioner, mest negativt men det finns även någon som ser komiken i det hela. Då bara måste bitterkärringen Stintan hoppa på mig som person eller vad man skall kalla följande " Självklart passar det Gita
som handen i handsken med sånt lågt dravel." En helt onödig och elak, sur och bitter kommentar. Det är helt möjligt att ta avstånd från Eric Erfors text utan dumma/ointelligenta efterslängar mot mig, eller hur?
Och du väljer att ta mig i örat för Stintans dumheter. Inte riktigt juste kan man tycka./Gita
k