CITAT (*Stintan* @ 31-05-2015, 07:20)

Du får ursäkta Gita men jag tror att du startade den här tråden enbart för att provocera. Hur du kan se min kommentar som påhopp är mycket långsökt. Du kanske ska läsa om och läsa rätt. Det var ju enbart ett konstaterande att du gillar en krönika som jag anser är lågt dravel. Visst skoja får man göra men den där krönikan tycker inte jag var skojig alls utan rena mobbingen. Du visste att det skulle komma motreaktioner när du startade tråden, att inte alla skulle hålla med dig. Den enda som hoppat på någon i den här tråden är du som använder dig av en massa invektiv.
Stintan, vore det inte klokast om vi lät bli att kommentera varandras inlägg?
Sen tycker jag nog att du borde vara intelligent nog för att kunna ta avstånd från texten i fråga utan följande eftersläng till mig
"Självklart passar det Gita som handen i handsken med sånt lågt dravel"Det ger en dålig bild av dig!
Som sagt jag kommer inte att kommentera dig i annat fall än när du går in i mina trådar med dina elaka små stick.
Gita
CITAT (Gossen Ruda @ 31-05-2015, 09:11)

Jag håller nog med stintan, grundinlägget var mest för att starta bråk. När ser vi satirer på tant Batras tal? Vi får nog vänta på det, hon är märkvärdigt tyst i debatten. Öppnar matklykan bara när hon klagar på Löfvén, fö verkar hon sakna visioner helt. Kanske bäst hon är tyst.
Så du blev provocerad av Erfors text. Bra, det var säkert det han ville med krönikan, eller vad tror du?
Gita
Redigerat av Gita: 31-05-2015, 08:30