Hej
Det är mycket dåligt företag, för att de är snåla och tänker inte på sina kunder, du behöver inte mejla eller ringa till samma människor, du kan bara reklamera dem, en gång jag hade trädgårdsföretag och jag sådd gräsmatta till kunder, men efter 14 dagar ringde till mig kunder och sa att gräsmatta kommer inte bra, direkt åkte jag till dem med påse som har gräsfrö, jag gjorde om plantering till gräsmatta o bjud de en påse gräsfrö och lärde dem hur de skulle sprida frö o skötsel dem, de var mycket glada o tacksamma.
Obs
1- Jag tycker inte om slarviga företag som slarviga på kunder, Alltid företag måste inte kasta misstag på kunden av någon anledning, denna första läxa jag lärt mig när jag började handla med kunder, jag tycker att för företag bättre att de förlorar lite pengar istället för att förlorar kunden för företag fram tiden, de behöver ibland skicka någon duktigt anställ och se vad som händer och diskutera med kunder, det är inte problem för pengar men problem är står på hur dem möta situationen.
2 du kan ringa o prata med deras chef. om du vill att du ska bli mera snäll med dem.
H.Bassam
|