CITAT (Laika @ 07-01-2005, 16:37)
OK, gott folk, måste faktiskt medge att jag inte har en susning om vem karln e ( han, von nånting) Jag råkade bara ha en åsikt om det Ralf tyckte. Själv tycker jag väl inte att karln är en skitstövel, jag vet inte ens vem det är. Men med tanke på Ralfs åsikter om honom, så kan man väl fråga sig VEM som kör med personangrepp o inte. RALF ansåg att den här karln lurar sin omgivning o "Mannen är så duktig på att dupera sin omgivning så att han tror sig själv" Märk väl!!!! Ralfs ord, inte mina. Jag står fast vid mina åsikter om att han ( karln, von nånting) faktiskt gör en välgärning, även om det skulle va av egoistiska skäl (enligt somliga) visst får han publicitet, men det finns faktiskt folk i befolkningen som han förgyller dan för. Världen har redan skänkt så mycket pengar att dom ska frysas till senare tilfällen, för det dom har räcker got o väl att återuppbygga samhället. Jag fattar mig inte på den svenska avundsjukan, karln har väl inte begått ett brott heller, han delar ut en pytts pengar till lokalbefolkningen.
Tomas99, du får gärna förtydliga vad du menar med personligt påhopp. Annars så kan jag bara säga det, att det du själv håller på med, börjar gå mot personangrepp. Det verkar inte spela nån roll VAD jag skriver så hoppar du upp som gubben ur lådan o skriker på mobbning o peronliga påhopp. Jisses grabben, du har inte en aaaaaaning om vad det innebär tydligen, med mobbning o personligt påhopp.
Mvh.Laika
Om det nu är så att du inte vet vem personen är, hur är det då möjligt att kalla honom skitstövel så som du trots allt har gjort.Och hur är det möjligt att flera på forumet plus ansvarig ej ser att det är ett personligt påhopp,nu är det ju så att han har ett riktigt namn och inget på hittat nick, och ute i samhället så är det ej tillåtet att säja att någon är en skitstövel då borde det inte vara det på det här forumet heller.
Mvh tomas.
Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.