CITAT (Bengalow @ 31-07-2015, 16:31)

Det blir gärna så, när du breder ut dig...Vad Göran Persson blev tvungen att göra, hör ihop med Carl Bildts tid som "statsminister" - han fullkomligt ödelade Sveriges ekonomi, så alla fick vara med att spara ihop till sunda statsfinanser t.o.m. pensionärerna. Dessutom - "stöld" är åtalbart. Har någon anklagat Göran Persson för stöld mer än du? Kan du formulera dig bättre, tack, eller bevisa "stölden"...vilket lagrum syftar du till? Eller kanske slutar det med förtal? Och du åker dit för det.
Ha ha det är väl bra att någon vågar bre ut sig i denna sömniga forum!
Minns tyvärr inte var jag läste om detta och klart det var felaktigt av mig att skriva att Göran Persson skulle ha stulit pengarna eftersom det var tydligen ett gemensamt politiskt beslut som jag nu läste om alltså ta pengar ifrån pensionsfonderna!
Ta du och anmäl mig om du finner ett nöje i det!
Det skulle då se ut att en gammal sjuk kärring blev anklagad för felaktigt använda ord nu när hela Sverige
Håller på att krascha och PK eliten vägrar att se vad som pågår!
Jag menar inte att jag skulle ha rätt att skriva så utan att ha äkta fakta-källa för mina ord men fel kan vi alla göra men hur många kan erkänna sina fel?!?
Jag är medveten att du inte gillar mina skriverier men det du får allt acceptera att jag skriver här och kommer säkerligen göra många fel eftersom jag inte är en PK människa utan jag skriver från mitt hjärta och klart är att det kan bli fel många ggr!
Ha det bra du!
Redigerat av silos: 31-07-2015, 16:12