CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2015, 07:48)

Vi får se, jag föredrar dock att fälla framför att fria. Det har passerat alltför många troll och liknande på Odla genom åren.
Men det är ju du som visade upp trollbeteendet. Att du hade fel är ingen större sak, jag mindes också fel i att kanalerna satt i barken. Men när man presenterar fakta uttalat av yrkesmänniskor som har detta som sitt område då visar du demonstrativt att du har ingen lust att bry dig om vad "någon professor säger" när du känner något annat. Då handlar det ju inte längre om sakfrågorna, för du har inget intresse av vad som är rätt eller fel utan verkar mest intresserad av att visa upp någon egenskap för att leva upp till ditt användarnamn, i det läget är vad som annars kallas personligt angrepp helt relevant. Och visst finns det de som tycker det är charmigt med människor som alltid går sin egen väg.
Jag vet inte vad Tapio ska slöjda men är det inga större prylar så får han säkert bitar som är duger hur oavsett om träet än skulle torkas hur fel som helst. Eftersom han fann det påkallat att "dadda upp" på dig efter mitt "påhopp" så var väl inte svaret på frågan viktigt och därmed inte heller hur mycket och vad för kvalitet han får på sitt slöjdträ. Men jag vet inte, han kanske är den som väljer "en go och glad gubbe som går sin egen väg" till allt som ska göras medan vi andra får höjda försäkringspremier.
Redigerat av jo i ö-bro: 13-09-2015, 09:19