enda sättet att bevisa är ju att själv uppleva det som jag gör. Det går inte att fota,mäta eller sätta in i tabeller men alla som går kurser m.m får det ju att funka. Men själva förutsättningen är ju att man är villig att lära sig,första förutsättningen är ju att acceptera att din själ är odödlig då du egentligen är en energivarelse fångad i en kropp på ett fysiskt plan men att du egentligen hör hemma i en helt annan värld som är baserad på energi. Inget jag kan bevisa för dig utan det måste du själv uppleva. Sedan beror det helt på dig själv hur mottaglig du är. Många använder meditationer m.m för att komma i stämning,själv behöver jag bara lugn o ro några minuter för att få kontakt med andar. Men som sagt,att försöka förklara detta för någon som aldrig haft några upplevelser,"sett" något eller ens tror på en existens efter detta livet är rätt meningslöst. Då blir mitt resonemang "svada" som du säger. jag är inte heller ute efter att övertyga dig. Första förutsättningen för att överhuvudtaget förstå mitt resonemang är ju att du tror på en fortsatt existens efter din fysiska död,om inte är det ju meningslöst att berätta hur det är. Ulf
Redigerat av malarmaster: 11-12-2015, 10:28
|