CITAT (Berith @ 06-02-2016, 13:05)

[...] Om jag ser rökare ute så har jag ingen aning om hur dom är privat, utan jag dömer dom efter just sin rökning. Och jag står fast vid att jag tycker det är bland det sämsta dom kan visa upp för mig.[...]
Intressant. Så du dömer folk mot bättre vetande? Du är fullt medveten om att du inte har en aning om vem de är som personer men väljer ändå att döma dem efter något som är helt orelevant för en persons värde.
CITAT (Berith @ 10-02-2016, 10:05)

Andra jag dömer rakt av är såna som struntar i att tvätta händerna efter toabesök på offentliga platser.
Om jag tex måste låna toan i mataffären eller var det nu kan vara, och det kommer ut en person sekunden innan jag går in och handfatet är torrt efter den personen, så är jag såklart hundra på att h*n struntade i att tvätta händerna efter sitt göromål.
Eller...?

Ja, själv tvättar jag inte händerna om jag varit på en offentlig toalett och ordnat till min frisyr, petat med kläderna eller tagit min medicin.
Jag ser liksom inte vitsen att tvätta händerna bara för att jag tagit medicin, I alla fall upplever inte jag att jag blir särskilt smutsig eller äcklig av denna aktivitet.
Så, som svar på din fråga. Nej, jag bryr mig inte alls om vad folk gör på toaletten.