Är det här ett sätt att försöka att återstarta den låsta sk."röktråden"? Det var mycket p.g.a. den som jag gick med här på Odla, jag tyckte att det var ganska många trådar som man blev nästan vansinnig av att bara läsa o inte kunna säga sin egen mening om. Hur e man funtad om man försöker att starta en sån igen? Den tråden var på 14 sidor o där kan alla läsa allt om rökningens skadeverkningar o rökares/ickerökares syner på varann. Det enda man kan konstatera när man läst den tråden är: Rökarna är hänsynslösa idioter som inte tar nån som helst notis om sin omgivning, dom röker o bolmar var dom än står eller sitter. Ickerökarna är intolleranta gnällspikar som gärna "söker upp" en rökare, BARA för att få stå o hosta o flämta. Dom enda neutrala i den soppan verkar då vara FD. rökare, dom har mer tollerans o respekt för individen som röker. Vad är summan av det här då? Ja, inte vet jag, en ny evighetstråd. Eller, varför inte, en NY tråd där Tomas99 säger att jag tycker att rökare ÄR idioter o ickerökarna intolleranta gnällspikar. För eftersom han har en förmåga att medvetet vilja missförstå skribenterna här på forumet, så lär det säkert som amen i kyrkan dyka upp ett sånt inlägg om att jag mobbar o pekar ut "stackars" rökare/ickerökare. För ironi, det tror jag inte ens att han kan stava till. Mvh. Laika
|