CITAT (Bengalow @ 15-05-2016, 22:03)

Jodå, jag vet åtminstone en som lever i sin drömvärld, ungefär som Alice i Underlandet, utanför all verklighet. Hennes nicknamn börjar på G och slutar på ett verb som slutar på "att bajsa" (-sk) som det skulle stått i en rebus. Du är helt utanför det som är verklighet, G+(bajsa-sk).
Jag driver inte med dig - jag avskyr dig och den inställning till ett solidariskt samhälle, som inte din grupp har, där vi alla skall bidraga efter förmåga. Varför skall den "icke bemedlade" betala mer för att utnyttja vårt eget samhälles resurser? Varför skall en kontorschef ha mindre skatt än en pensionär? Du lever i en helt annan värld, och ser inte hur det ser ut omkring dig. Så länge du själv har det bra, så varför bry sig? Eller skriver du bara för att försvara dig själv, och din egen åkomma(=girighet)?
Nog är det väl skönt att det inte finns moderatorer längre på odla?
Ovanstående hade fått dig utesluten för värre personangrepp har jag aldrig sett på odla.
Men vi känner dig,du saknar argument och använder istället förolämpningar o personangrepp.
I vanlig ordning...
avseende skattenivåer tycks du inte heller ha förstått den delen ,jobbskatteavdrag. infördes för att öka konsumtion och motivera arbetslösa att jobba istället för att gå på bidrag.
Vet att det övergår ditt förstånd att fatta det så bry dig inte.
Visst är det väl skönt att moderatorena dragit? Ulf