CITAT (*Stintan* @ 05-06-2016, 19:23)

Hon är förutsägbar eftersom hon inte kan låta bli att kommentera precis allt jag skriver trots att jag bett henne låta bli eftersom hon alltid kör med påhopp. Spelar ingen roll vem jag svarar så måste hon kommentera. Det har inte lönat sig för mig att låta bli att svara henne, jag har försökt, hon hoppar på mig ändå. Kan hon ge fan i mig så avstår jag mer än gärna att kommentera henne. Skyll inte bara på mig men du törs kanske inte säga något åt din vapendragare.
Hur du kan tolka vad jag tycker om en musiker som ett påhopp på dig, det kan jag inte förstå. Har varken nämnt eller hänvisat till dig i mitt inlägg. Det var du som bemötte mig på ditt vanliga dumdryga sätt.
Att du tycker jag är förutsägbar i negativ mening för att jag tycker om Freddie Wadlings musik tycker jag är något som du borde behållit för dig själv.
Och ditt rapande om honom som "bara vara en pinsam gubbe" är bara äckligt och pinsamt. Han har just avlidit och för väldigt många betydde han något, så lite respekt kan man kräva tycker jag
Gita