CITAT (*Stintan* @ 05-06-2016, 19:23)

Hon är förutsägbar eftersom hon inte kan låta bli att kommentera precis allt jag skriver trots att jag bett henne låta bli eftersom hon alltid kör med påhopp. Spelar ingen roll vem jag svarar så måste hon kommentera. Det har inte lönat sig för mig att låta bli att svara henne, jag har försökt, hon hoppar på mig ändå. Kan hon ge fan i mig så avstår jag mer än gärna att kommentera henne. Skyll inte bara på mig men du törs kanske inte säga något åt din vapendragare.
Då jag läser tråden så är gitas första inlägg helt neutralt i förhållande till dig.
det är faktiskt du,stintan som delar ut första käftsmällen. Och det var det inlägget jag undrade över...
sedan går givetvis gita till motangrepp o så är ni två i gång igen.
totalt meningslöst tjatter. Varför ger bägge inte fan i att kommentera varandras inlägg?
klarar man inte av att göra ett sakligt inlägg bör man ju avstå från att skriva.
jag är inte gitas vapendragare,hon verkar ha skinn på näsan själv så det räcker.
det jag tröttnat på är att i precis varenda tråd så dyker bråk upp mellan stintan o gita o dödar totalt övrig diskussion.
kan ni inte bara komma överens om att ignorera varandra? SNÄLLA?
för övrigt är musiksmak något som inte går att diskutera,det är högst individuellt. dessutom diskuterar ni en nyligen avliden ytterst respektlöst. Det finns inget rätt o fel när det gäller musik,däremot när det gäller att visa respekt. Ulf