CITAT (Gossen Ruda @ 23-06-2016, 15:07)

Då sticker jag ut hakan lite och påstår att flator är ofta kortklippta, osminkade och allmänt ointresserade av att försköna sitt yttre. Gärna överviktiga också. Bögar ofta lätt fjolliga, se bara på supertönten Gardell. Sen finns det andra subtila skillnader också som inte går att skriva ner men som en man på något sätt känner när det gäller en bög. Ett sjätte sinne kanske, jag har upplevt det själv. Men observera att det är ingen exakt vetenskap utan bara en fingervisning.
Precis, det går inte att titta på en bild och säga att den och den är homosexuell och vanligtvis inte heller i verkligheten, men i vissa fall känner man det direkt, mest kvinnor. I något fall spelar personen ut sin läggning på ett utmanande sätt tex en artist i ett band som tom min fru tyckte var "äckligt bögig", fast det tillhör undantagen.
Betr Gardell håller jag inte med att han är en tönt bla har han skrivit en mycket bra bok om Gud.
Men vi kan ha åsikter hit och dit om homosexuella, Pride osv men poängen i mitt resonemang är att man inte ensidigt får ta parti för en grupp utan måste kunna synliggöra hur den "andra sidan" känner. Vi vet inte hur denna sida känner och i på vilket sätt, då det inte gjorts några undersökningar om detta. Nu är ju inte Odlas
småprat rätt forum för detta utan det vore nog bäst att RF,s Mångfaldsutredning även tog med den aspekten.