CITAT (*Stintan* @ 15-07-2016, 11:24)

Det du säger Gita är att det är invandrarkillar som står för sexövergreppen till största delen eller har jag missuppfattat det? Vad har du för belägg för det?
Inte så konstigt att anmälningarna ökat. Ingen anmälde väl förr någon som bara tafsade men på senare tid har detta tafsande uppmärksammats enormt mycket och blivit sexuellta övergrepp och alla uppmanas att anmäla. Tror inte för en sekund att svenska killar är mindre skyldiga till sånt än invandrarkillar tvärtom. Den största orsaken tror jag är att det dricks och langas så förbannat mycket på festivaler och liknande så folket helt tappar omdömet. Jag tror inte att invandrarkillar dricker lika mycket som svenska killar...rätta mig om jag har fel.
Tror inte heller att porrfilmer har så stor betydelse i sammanhanget då är nog brist på grundläggande värderingar hemifrån en större orsak
Fortfarande inte lärt dig googla? Även om polisen använder kod 291 där invandrares brottslighet skall mörkläggas så har ändå lite info smitigt ut.
http://nyadagbladet.se/inrikes/hog-andel-a...y-polisrapport/Att du sedan lever i en fantasivärld visste vi ju sedan tidigare... Skrämmande att personer av din kaliber har rösträtt.
Redigerat av segelbåt: 15-07-2016, 12:58