CITAT (Aqvakul @ 23-07-2016, 21:04)

Det märkliga Gita är att du kan leverera tio personliga påhopp, men när någon pekar på detta så uppträder du som värsta prinsessan på ärten. Dessutom heter jag Aqvakul här, eller Anders om du föredrar det, men inte "magistern".... (trodde vi hade kommit överens om den umgängesregeln, eller vill du att jag ska kalla dig för något annat än Gita?)
Oj, så besviken jag är på dig. Visst vi har väl aldrig gillat varandra särskilt mycket men jag trodde nog att du var lite smartare, lite starkare, hade lite distans och lite större tankeförmåga än vad du visar nu.
Vad i det du citerade ovan är personpåhopp?
Du kanske också bör läsa och även citera inläggen som föranledde mina svar ovan för att visa åtminstone lite balans. Tänk en pjäs där man bara visar hälften/varannan av replikerna.......inte så bra.
Tydligt är att ni är några stycken som vill att jag skall lämna forumet, dvs. några stycken som inte klarar/gillar att någon säger emot. Och nu syftar jag på ( obs! personangrepp ) Stintan och inte minst Sparvuggla som ju är den som är minst kunnig av alla på forumet.
Den glädjen tänker jag dock inte ge er. Jag kommer att komma och gå precis som jag vill. Och dessmer säga emot alla felaktigheter och lögner som skrivs i olika sammanhang.
Gita