Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ta emot all skit.....
          Gita
          Inlägg 25-07-2016, 18:16
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

Nu har jg tagit emot en jäkla massa skit från ett gäng idioter en hel vecka, jag klar detta för Odla.nu är bara ett tidsfördriv. Men tänk er lite för, det finns människor som tagit livet av sig efter blivit bombarderade med skit och spyor från sådana som er. Och ni kan aldrig riktigt säkert veta vilka som tar så illa vid sig.
          Tack för mig och hej!
          Gita

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Huggorm
          Inlägg 26-07-2016, 19:08
          Länk hit: #2

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

Nog har det varit ett drev efter Gita länge, och mera intensivt den sista tiden. Man känner igen mobbningskulturen från skoltiden, gänget valde sitt offer och sedan fortsatt de till personen brutits ner eller de hittat någon roligare att ge sig på.

Citera
          Gita
          Inlägg 26-07-2016, 19:39
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (Huggorm @ 26-07-2016, 20:08) *
          Nog har det varit ett drev efter Gita länge, och mera intensivt den sista tiden. Man känner igen mobbningskulturen från skoltiden, gänget valde sitt offer och sedan fortsatt de till personen brutits ner eller de hittat någon roligare att ge sig på.

Jo visst är det så, med en stor skillnad jag låter mig inte brytas ner. Vi får väl se vad de hittar på framöver.

Vem som klarar att bli föremål för skitkastande och spyor är omöjligt att för er att avgöra på ett internetforum så jag ber er tänka er lite för, det ni håller på med kan förr eller senare få väldigt allvarliga konsekvenser för någon som kanske mår dåligt.

Den jag är mest besviken på och t.o.m känner förakt för är dock på Aqva, eftersom han är lärare borde arbeta mot mobbing i stället för att delta i dreven. Vad han personligen tycker om mig eller andra borde inte påverka hans omdöme.
          Övriga var väl ganska väntat och stort grattis Gunilla du lyckades ju.
          Gita

Citera
          silos
          Inlägg 26-07-2016, 20:52
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (Gita @ 26-07-2016, 20:39) *
          Jo visst är det så, med en stor skillnad jag låter mig inte brytas ner. Vi får väl se vad de hittar på framöver.

Vem som klarar att bli föremål för skitkastande och spyor är omöjligt att för er att avgöra på ett internetforum så jag ber er tänka er lite för, det ni håller på med kan förr eller senare få väldigt allvarliga konsekvenser för någon som kanske mår dåligt.

Den jag är mest besviken på och t.o.m känner förakt för är dock på Aqva, eftersom han är lärare borde arbeta mot mobbing i stället för att delta i dreven. Vad han personligen tycker om mig eller andra borde inte påverka hans omdöme.
          Övriga var väl ganska väntat och stort grattis Gunilla du lyckades ju.
          Gita

Det har tyvärr funnits många som har råkat illa ut här på småprat under de 11 åren som jag har varit medlem här!

Men bara för att någon skriver elaka saker om en själv så behöver man inte gå till försvars och tro att man själv inte gjort nått själv!

Alla behöver vi ta ansvar för det som vi skriver du,jag och alla andra!

Jag undrar så över varför måste människor ta till spydigheter och elakheter i diskussioner?
          Vet inte alla att våra ord och beteenden berättar om hur vi är och hur vi blev behandlade som barn i våra barndomsfamiljer?!?

Världen är full av olyckliga människor tyvärr:(

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 01:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon