CITAT (kirw @ 16-01-2005, 10:43)
Om det inte är så att man ändå får en trädgårdstidning och den här bara kom på köpet som ett "lockande-erbjudannde" att också börja köpa. Jag vet inte.
Nej kirw, tyvärr är det inte så. I brevet som medföljde 1:a numret av Drömhem & Trädgård står det redan i första raden att Din Trädgård upphört från och med årsskiftet och ersätts med den nya tidningen Drömhem & Trädgård.
I en understruken rad i brevet står det att de bjuder på ett extra nummer helt utan extra kostnad, värt 43:-. (jag vill ha det här allra 1:a och för mig sista numret gratis...)
Mycket finstilt allra längst ner står det "Om du mot förmodan inte önskar Drömhem & Trädgård och önskar återstoden av din prenumerationsavgift tillbaka, kontakta vår kundservice på telefon 08 - 5883 6593 eller fax 040 - 601 6355 eller e-post pren@lrfmedia.lrf.se Vänligen ange ditt kundnummer och eventuellt bankkonto som vi kan sätta in pengarna på, så undviker du postens avgifter."
Jag tycker att det är fräckt av dem att bara ta för givet att vi prenumeranter vill ha den nya tidningen, utan att meddela oss innan om nedläggningen av Din Trädgård!