Vart läste du att jag skrev något om huruvida jag tycker SD är höger eller vänster? Läser du in lika mycket saker i mitt inlägg som du gjort med de övriga partierna? Börja att läsa det som faktiskt står istället, eller ska detta bli en lika tröttsam tråd som alla propagandatrådarna om SD där bara SD-väljare får göra sin röst hörd och vi andra blir tillsagda att hålla käften eller ännu värre straffbara saker.
Och det jag skrev är ju just anledningen till att folk reagerar på SD, de ljuger ju konstant för att lura till sig väljare. SD är ett enfrågeparti, resten höftar de för att det ska låta bra, sedan står de inte för det utan sviker väljarna. Se bara på det där med nolltoleransen mot rasism, hur väl har de hållit det löftet? Det var ju inte många veckor sedan de lät en sitta kvar fast han uttalat riktigt vidriga saker på nätet. Andra får komma tillbaka och de försöker dölja det.
De kanske inte kan definitionen på nolltolerans heller? Man börjar ju undra om de tolkar noll promille vid bilkörning som 4 starköl och en bricka snaps till maten?
--------------------
|